I f**ing hate it!

Nå som skolegutten har dratt på skolen, kan jeg fortsatt ligge å slappe av. Eller, jeg skulle vel aller helst sovet. Men, i dag har vist værgudene bestemt seg for å brake løs. Her er det nå fullstendig bråkete av torden.  Å ikke nok med det, men det blinker stadig på rommet av lynet også. Å toppen av kaken er den forbaska klokken som slår åtte slag klokken åtte og slikt. Å inni mellom slår den flere ganger uten sammenheng med hva klokken er. Søndagene er vist verst med tanken på antall slag. Men, jeg har vært her før så jeg tok med meg øreproppene mine. Får håpe at de hjelper på litt. 

 

 

I dag er planen å trene litt igjen. Da er det knebøy og militærpress. Å sikkert mer, men det får tiden vise. Jeg vet at jeg setter meg ikke på en motorsykkel og jeg springer heller ikke i dette været bort til gymmet. Så stressa på å få trene er jeg faktisk ikke. 

 

Nå må jeg se om jeg kan telle noen sauer at jeg sovner igjen. 

En…. to….tre….

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg