Nye pers igjen. Elsker den følelsen.

Torden, lyn og rein har gitt seg, å solen titter nå frem. En bedre hjemmelagd omelett er nå inntatt og jeg sitter fornøyd i sofaen.

 

God og mett, men samtidig veldig godt fornøyd med egen innsats på dagens styrketrening. Vi var i dag fire stykker som trente sammen, å tiden vi brukte der ble også deretter. Vi kjørte samme øvelser, men det ble mye venting, men det er i grunnen greit med litt lengre pauser på så tunge øvelser. Slik så min trening ut i dag.

 

Knebøy 70kg x 5  72,5kg x 5  80 kg x 5

Militærpress 30 kg x 5  27,5 kg x 5  25kg x 5

Glutenbridge 90 kg x 5  x 5 og x 9

 

Det var en god følelse å løfte mer enn jeg noen gang har gjort.  Spesielt på knebøy. Det var en liten trygghet å ha noen bak meg og da turte jeg å presse meg også. Jeg trengte aldri hjelp, men bare det å føle at du har noen der hjelper. Nå er ukens trening ferdig. En økt med jujitsu og tre økter med styrketrening har jeg hatt i uken her. Da er det bare å lade opp for en ny uke med å slappe av.

 Litt sliten, men fortsatt veldig fornøyd og glad.

 

God helg til deg fra meg ♡

 

-Randi Annette-

 

10 kommentarer
    1. Det er alltid betryggende å ha noen til å ta imot skulle du trenge det. Litt vanskeligere å presse seg selv uten et slikt sikkerhetsnett – merker selv veldig stor forskjell på hva jeg tør å legge på av vekter når jeg er alene i forhold til når jeg trener sammen med en treningspartner.

    2. balansertliv: Ja, det er sant.Det betyr mye.Selv har jeg trent på maks i knebøy på 72,5 kg. Frem til i dag da jeg økte helt til 80 kg. Så det er klart at man tør å ta seg ut mer med litt sikkerhet. 🙂

    3. balansertliv: Det sier meg bare at jeg har vært litt pysete, men samtidig har jeg ingen hastverk. Jeg trener for min egen del og jeg har jobbet mye med teknikk enn å tenke kg. Alt til sin tid 🙂

    4. Teknikk er uten tvil det viktigste, så kan man heller legge på vekter litt etter hvert.
      Er det ikke slik vi kvinner er da? Litt pysete og redde for å se ut som mannfolk.

    5. balansertliv: Jeg tenker ikke at jeg er redd for å se ut som en mann. He he, men, redd for å ligge med vektstangen over ryggen på bakken å rope på hjelp 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg