Time flies. Dette er så viktig!


Nå er det ikke lenge igjen. Nå er tiden jeg har gledet meg til kommet. I så fall føles det sånn. Mai er snart over, juni er rett rundt hjørnet.  Å det er skikkelig rart å tenke på. Det kjennes på humøret og det kjennes at jeg føler jeg har det bra. Treningen synes jeg går fint, noe som betyr mye for meg. Jeg opplever mestring og at jeg får noe utav det. Det gir meg motivasjon til å fortsette. Det at juni er rundt hjørnet minner meg på at sommeren ER faktisk kommet. Det betyr dager med sol, grilling, kos og hygge. Ferie og lange late dager.

 

Å det at tiden går litt fort, betyr også at jeg er nærmere det å flytte inn i leiligheten min. Det er så mye å se frem til. Det gjør meg så utrolig lykkelig. 

 

Det er utrolig viktig å ha noe å se frem til.  Om det er frihelg, det å skal reise eller det å bare nyte en flott sommerdag. Lev i nuet og se fremover. Livet er for kort til å fokusere på det negative. 

Ha en fortreffelig kveld ♡

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg