Så sexy!


La oss si at bildet taler for seg. Ja, nå er endelig dagen her å det er tidenes fest i Aalborg!

Karneval i Aalborg der hele 25 000 mennesker skal kle seg ut og se fryktelig sexy, rar, stygg eller skummel ut. Mitt kostyme?

Det blir ikke annet enn fryktelig.  Eller rart. Ikke sexy i så fall. Jeg matcher min kjære.  Så kanskje vi ender opp med å se ut som et flott par uansett. Gøy blir det. Frokost med øl og champagne og toget vi skal delta i starter klokken 10.00. Deretter en festival i en stor park med enda mer liv og røre. Dette er vist tidenes store happening her i Aalborg. Bilder av kostymet og mer kommer i morgen. Nå må jeg først prøve å våkne og være klar for denne dagen. Ønsker dere en flott dag videre. Hilsen fra meg i Aalborg. 

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg