SE BILDENE FRA KARNEVAL I AALBORG 2014!

 

Jeg hadde ingen anelse om hva som ventet meg da jeg skulle være med på Karneval i Aalborg, men at det skulle bli gøy, det hadde jeg et håp om. Kostymet var “finn willy” og jeg og min kjære kjørte sammen som et par i kostymet. Det gjorde det hele litt ekstra gøy. Neglene lakkerte jeg dagen før slik at det skulle passe med antrekket mitt. Klokken 06.50 sto jeg opp lørdagsmorgen for å sminke meg og ordne håret.

 

 

 

Se så flotte vi var. Skikkelig radarpar.

 

Her er vi på vei med litt bagasje med litt øl. Okei, litt mye øl.

 

 

Her har vi de fire nordmennene som er i Aalborg og studerer.

 

 

Legene har rigget seg opp. Laget en vogn med alkohol. Å det var mer som vodka med farge.

 

 

Skoene var enda røde, men nå er de mer som svart meg litt rødt.

 

 

 

 Mye folk. over 25.000 som gikk i tog og toget startet på tre ulike plasser i sentrum også møttes alle sammen på midten og gikk videre sammen. Folk kom å så på oss, tok bilder. Mange løp bort til oss å sa at de fant oss. Finn Willy, jada. Gøy var det.

 

 

 

Veldig fint vær og sol. Da må man brette opp slik at man får lit farge på kroppen.

 

 

Viktig å passe på at folk får i seg nok veske. Her er Dr.Tue.

Her satt vi i parken å koset oss utover kvelden. Det var masse liv. Skikkelig gøy. Det var konsert og skumbading på andre delen av parken. Her satt vi i ca 4 timer etter å gått i tog i 3-4 timer. Vi gikk ikke så langt, men det tok tid å røre på seg i denne store folkemengden.

 

 

 

 

 

 

 Edru 1 og 2. Det er lov å kose seg på Karneval. Dette var en opplevelse jeg sent kommer til å glemme. Kjekt med bilder. Da varer minnene for alltid. Å enda godt var det å kjenne på følelsen at jeg snart er ferdig med avstandsforholdet. Nå er det nøyaktig 17 dager til jeg får min kjære hjem, for alltid <3

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg