Er du tom for ideer når det kommer til mat? Sjekk her.

Det kommer tider der man er litt i tåka over hva man skal lage seg til middag. Å kanskje lunsj til jobb eller skole. Jeg har vært litt smart, vil jeg si. Jeg bruker å fryse ned i bokser med ferdig stekt kylling dersom jeg lager mye når jeg først steker slik at jeg kan fryse ned. Da er det bare å ta opp en boks når jeg trenger å ha det enkelt. I tilfelle her så har jeg tatt opp en boks med ferdig stekt karbonadedeig. Så var det bare å være litt kreativ å komme på hva jeg kunne gjøre.

 

 

Salat er et bra alternativ til det meste av middager, så det ble en veldig enkel salat med ruccolasalat og mais. Så kokte jeg ris og blandet kjøttet inn.

 

 

Å der var middagen klar. Å dette i en boks som jeg tok med meg på jobb slik at jeg hadde litt mat rett før trening og etter trening. Perfekt.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg