Det er så deilig med frukt i sommerværet. Sjekk ut min friske versjon.

 

Jordbær er noe som tilhører sommeren, for min del. Å det er enda bedre å blande litt frukt som gir gode og friske smaker.

Med litt yoghurt, jordbær, banan og appelsin har man fått en fin og frisk blanding. Her har jeg strødd litt kanel på siden jeg er så glad i kanel.

 

Å det er ingenting som smaker så godt som dette når det kan nytes i solen.

 

Det er så deilig. Håper værgudene er snille med oss. Jeg så det skulle være fint i to uker nå. Men det høres for godt ut til å være sant. Det er lov til å håpe da.

 

Kos dere i dette flotte været. Det er jo fri også. Ekstra godt da, spør du meg.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Elsker frukt, og ekstra godt i varmen!
      Hvilken smak på yoghurten har du sammen med kanel?
      Jeg er veldig glad i kanel, men har ikke brukt det her:) det hadde vært spennende å prøve 🙂
      Ha en fin dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg