Hadde du en fin dag med fri og sol i går? Sjekk ut min dag her.

Ingenting er som å nyte en finværsdag med sol, fri og godt selskap. Å kaffe. Jeg skulle starte med å sole ryggen siden den ikke har fått noe sol tidligere. La meg på magen, løste kryssord og nøt kaffen min. Å som jeg koste meg. Etter to timer steking av kroppen fikk jeg besøk av min beste venninne og vi stekte rundstykker. Smurte på godt pålegg og satte oss på verandaen og slarvet, spilte kort og spiste den deilige lunsjen.

 

Etter hvert bestemte vi oss for å grille. Å det å finne en grill var ikke så enkelt. Vi var innom tre plasser før vi endelig fikk tak i en grill. Å så godt som det er med grillmat. Det er skikkelig godt. Det ble grillet svinepølse. Ja, det heter vel indrefillet av svin, men min forklaring på hva jeg ville grille var svinepølse. Å godt var det.

 

Etter å nedprioritert trening og kun prioritert det å sitte i ro og slappe av fikk jeg litt lyst til å å en tur på ladestien, men samtidig var jeg sliten og trett etter å bare vært i ro hele dagen. Jeg blir også litt sliten av å være i sola i mange timer. Men, hva har man venner til? Jo, de har du fordi de kan hjelpe deg å komme seg opp og ut. Så da tok jeg kontakt med ei annen god venninne og vi gikk en tur. Jeg sa jeg kunne være med på å gå en liten tur, men hun ville heller gå en litt lengre en annen gang, hvis jeg ikke orket å gå noe lenge og langt. Så da sa jeg at jeg ble med på en lengre tur, noe jeg absolutt ikke ville, men det skader jo ikke å gå litt, tenkte jeg.

 

 

 

 

 

Det ble 7 km gåtur. Det var ikke en tur jeg så på som liten, så det ble en lang gåtur. Noe godt, sier jeg. Ble skikkelig godt å finne sengen etter det. Verdt det. Skikkelig verdt det, spør du meg.

 

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg