S H O P P I N G! Sjekk ut mine kupp her!

Jeg lovet å vise der dette, å her kommer det. Min store shopping dag. Jeej. Endelig fikk jeg prioritert det. Det handlet bare om å blitt dratt med på det, rett og slett. Jeg har i min jobb en dresscode som er sort og hvit, å da blir det lite kjøp av klær med farger, men jeg ser det er kjedelig å ikke skille en arbeidsdag med en fridag. Så da ble det litt farger.

 

Denne kjøpte jeg på Only for 149,-

 

 

 

 

Denne var gjennomsiktig, men kjøpte med en hvit singlet som jeg kan bruke under.
Denne er også kjøpt på Only for 199,-

 

 

 

 

Hvit topp som er litt kortere, men fin til bukser med høyt liv. Så slipper jeg å gå å vise magen hele tiden. Litt mer gjennomsiktig bak, men ikke helt.

Kjøpt på Vero Moda for 179,-

 

 

 

Singletter som er grei å bruke alene eller under plagg. Genialt da dette er min dresscode på jobb. 

Only, 80,- pr stk, eller 140,- for to.

 

Øredobber i lys rosa som passer til det meste, men også mine nye overdeler.

Vero Moda, 40,-

 

Sko som ikke er min stil. Sånn egentlig, men jeg syntes de var kule og behagelige. Greit å ha litt nye og lysere sko til sommeren.

 

 

 

Dinsko, 399,-

 

 

Hva synes du om det å shoppe? Så du noe her du likte?

 

God helg <3

 

 #Randiae #Only #Veromoda #Shopping #Bags


-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg