On my way. Oslo, her kommer jeg.

Endelig skal jeg ut å fly igjen. Har gledet meg i flere dager til å fly. Å i dag går turen til Oslo. Der skal jeg i et møte og senere på en bedre middag. Det er meldt utrolig flott vær, så dette ser jeg frem til. 

Klokken er nå fem og jeg er skikkelig trøtt. Sovet i kanskje fire timer i natt. Utrolig kjedelig, men jeg har noe å se frem til. 

 

Jeg vet ikke helt hva det er med meg å fly. Mulig jeg var en pilot i mitt tidligere liv. Hvem vet.
Uansett, det er skikkelig rått å ta av. Elsker det. Fly er noe av det beste jeg vet. Kan ikke noe for det. Det bare er sånn. Ungen i meg våkner liksom til.
Uansett, jeg får komme meg av gårde. 

Ha en flott mandag, å en god start på uken.

 

-Randi Annette- 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg