Å hurra for en start!!!!


For en dag. Eller for en natt. En dårlig natt med lite søvn er ikke noe heldig for meg i dag da jeg skal i et møte. Ikke nok med det, men jeg klarte å se feil på bussruten som førte til at jeg løp for å rekke en buss som ikke skulle komme. Følte meg sånn passe smart da jeg løp forbi en man som også var på vei til bussen, tydeligvis. Men, han hadde det absolutt ikke travelt, noe jeg nå skjønner veldig godt. Jeg kunne hinket på en fot, å enda klart å nå bussen som skulle gå.

 

Jaja. Det må være litt action i hverdagen. Kanskje en kopp kaffe gjør susen.

 

-Randi Annette- 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg