Se så søøøøt! <3

 

Nå må jeg mimre og se litt tilbake. For en flott opplevelse det har vært i den siste tiden. Sol og godt vær.

 

 

 

 

Jeg kom til å se denne søtingen da jeg satt ute. Min nabo har denne flotte søtsaken. Den var nysgjerrig som dere kan se. Å jeg så ikke helt hva jeg tok bildet av i solen, men dette ble visst resultatet.

 

 

 

 

 

 

Er man trønder så er man trønder. Med det mener jeg at det er ikke så ofte man kan sole seg og nyte en deilig temperatur, så denne dagen ble sokkene på til det ble varmere.

 

 

Å da ble det godt i varmen. Det er føttene jeg fort blir kald på så da måtte jeg bare ha sokkene på. Jeg er rar sånn.

 

 

 

Nå er det sommer <3

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg