Stor oppmerksomhet i dag!

Tina Paulsen Stenkløv - 33 frisører fra 11 salonger streiker etter bruddet i tarifforhandlingene. - Foto: Jon Arne Hoff Johansen / NRK
Her får vi full støtte av trafikken.

Nå er det et bildet og mer om saken på denne nettsiden av meg og en av mine kollega.

 

 

Bilde

 

 Det var en skikkelig boost å stå der på gaten å folk stoppet for å vise at de brydde seg og biler og busser tutet. Men, nå er arbeidsdagen over, å det for lengst.

 

Nå er jeg hjemme til pappa og Sussi, (katten). Å her er det kaffe og avslapping. Sussi ligger under bordet på stueteppet å sover. Å er kanskje en smule gravid. Det vil tiden vise.

 

Kjenner at sjølukten og middagen som besto av fisk gjorde meg trøtt. Det blir himmelsk å legge seg i den beste sengen med de beste putene. Å ikke minst den gode dynen. Alt er så mye bedre her hjemme. Elsker å være her. Her kan jeg slappe av og her er mitt hjem. Vanskelig å finne ord, for det må bare oppleves.

 #lahåretgro #frisørenesfagforening #frisørstreik #Randiae

-Randi Annette

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg