Fordi jeg fortjener det!

 

 

 

Ingenting er som å se tilbake på tider da jeg hadde det utrolig gøy. Som i helgen da jeg brukte tiden hjemme med pappa. Å ikke minst så har jeg fått tilbake en god kontakt med en god venninne som gjorde helgen bare enda bedre. 

 

 

Det å bruke energi på det som ikke er nødvendig er slitsomt.  Da er er det godt å kan se tilbake på det som ga meg noe.

 

Man kan jo bli utmattet av det å tenke for mye. Å det er jo ikke bra.

Ønsker dere alle en riktig god dag!

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg