X fingrene!

 

 

Nå er det bare en ting å gjøre. Kryss fingrene! Nå har jeg begynt å fått en vond hals å det tyder på forkjølelse. Å det er jo ikke bra. Det skal være sommer og sol, ikke regn og kaldt. Men, det er bare å gjøre det beste utav det. Slappe av og kle seg godt. Regner jeg med.

 

Hadde en knall god økt i går med styrkeøvelser. Har prøvd ut mitt nye program to ganger nå, å det går fremover. Gøy å kjenne at man er litt støl. Det går nemlig over når man har trent styrke en stund. Så da er det greit å variere program slik at jeg får variasjon.
Spent på om denne såre halsen fortsetter eller om den gir seg snart. Jeg lå å kaldsvettet i natt. Halsen var og er skikkelig tør og slimete. Kan ikke bli sengeliggende nå. Det går jo ikke. Dere får krysse tær og fingre for meg at jeg får vekk den såre halsen.

 

Ha en fin dag <3

 

-Randi Annette- 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg