Disse ingrediensene gjør noe bra med deg.

 

Med sår hals må man ha pleie. Her har det gått Herbal tea på høykant med honning. Et kjærringråd sier at honning i en kopp te er bra for helsa. Så da er det bare å kjøre på.

 

 

 

Denne te’en fikk jeg av mine svigerforeldre i fjor i bursdagsgave. En skikkelig fin gave som jeg satte stor pris på. Å i dag varmer den ekstra godt. Denne inneholder kanel, ingefær, kardemomme, nellik og sort pepper.

Kort om hva ingrediensene kan være godt for

* Kanel virker mot kvalme og forkjølelse

* Ingefær hjelper mot influensa, kvalme og halsbrann

* Kardemomme er bra for sexlysten, humøret og psyken.

* Nellik hjelper mot diare

* Sort pepper regulerer blodsukkeret

 

 

 

Så får vi se hva som skjer fremover, om jeg føler meg bedre etter hvert.

 

Ha en fin dag.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg