Noen forslag?

Det er mye som frister, men det å finne ut hva man vil, det er ikke så enkelt. I de siste årene har det blitt til at jeg har reist til varmere strøk når jeg hat tatt ut ferie. Det er jo skikkelig godt å være hjemme når det er fint vær også, men det å bruke dagene hjemme blir ikke det samme. Å garantert fint vær er det heller ikke. Så da er det å reise til varmen et sikkerstikk.

 


Dette bildet er i fra Gibraltar, der jeg var i fjor sommer.

 

Jeg har et ønske om å benytte ferien i varmen der jeg kan nyte lange late dager, nyte solen og bare slappe av. Det er så godt. Men, hvor skal man reise?

Jeg liker det å sole meg å slappe av for det meste den første uken dersom jeg skal være der en stund, så kan jeg heller se meg litt rundt mot slutten. Men, det som betyr mest er garantert sol. Så har du noen forslag? Skal du selv til varmen?

 


Alanya i 2011, mini jeep zafari.

 

#sommer #syden #ferie

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg