Lei og atter lei.

For tiden er det ikke så mye av de hverdagslige rutinene. Det er lite av det meste for tiden. Som for eksempel treningen min. I dag er det en uke siden sist jeg trente å det er i grunn ganske kjedelig. Jeg har vært forkjølet og slapp i snart en uke. Typisk min flaks.

Prøver å slappe av mest mulig etter jobb for å gi kroppen ro. Hiver innpå med te, frukt og pastiller. Håper det gir seg snart. Dersom du har noen tips til å få meg frisk fortest mulig så del det gjerne med meg.

 

Ha en fin fin dag <3

 

-Randi Annette- 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg