Dette var smooth.

 

 

Med et godt selskap så nøt jeg en bedre lunsj og en smoothie i dag  Hvorfor kommer jeg ikke på å lage meg smoothie selv lengre? Det er sikkert på grunn av været. Det er ikke så mye som minner om sommer for tiden, så det henger kanskje sammen med det. Smoothie er kjempe godt. De fikk til en annen konsistens på smoothien enn hva jeg gjør. Mulig at jeg blir for ivrig og pakker på alt for mye. Uansett, godt er det.

 

Neste gang må jeg prøve meg på en kiwi smoothie. Det hørtes i så fall godt ut. Det er vist mye C-vitamin i kiwi, så kanskje det har gjort susen mot min tette nese.

 

Hva er din favoritt smoothie?

 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg