Det er greit til det bare ikke er greit lenger.

 

 

 

En uke har gått å det har gått greit, men nå er det ikke greit lenger. Nå er det kun nesen som har boikotta så da får kroppen henge med. Jeg har brukt den siste uken på å slappe av med serier av Ink Master, å ellers fint lite. Nå er tiden inne for å prøve å løfte litt jern igjen. Så får jeg se hva kroppen svarer meg tilbake.

 

 

 

 

Nestesprayen er god å ha. Min beste venn for tiden. Hurra for sol og sommer. Måtte den komme å varme meg litt igjen <3

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg