Dagens kos!

Endelig inn i varmen igjen etter å stått streikevakt. Nå skal jeg tulle meg inn i dyna og nyte et bedre måltid av NOKA, å samtidig se en episode av InkMaster.
I dag er det NOKA sin tacogryte som står på menyen som dagens lunsj. Den inneholder sterke og gode smaker som taco skal, å det er godt for halsen. Det gir godt med varme og metthet. Hva mer trenger man da?

 

Via bilder har jeg tenkt å vise dere hvor enkelt en god og varm lunsj kan gjøres. Nyt bildene og test ut NOKA sin tacogryte.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nyt mine lesere. Dette smaker virkelig godt, jeg lover dere <3

 

#Randiae #Noka #Nokatacogryte #Nokadietten #Diett #Taco #Lunsj

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg