Å slik var min helg.

 

Å da var mandagen her igjen.  Helgen har vært utrolig bra. Det ble utført to treningsøkter i løpet av helgen å det gjorde godt. Ellers ble det en tur ute på byen.  Rart jeg fikk med meg baken hjem igjen, for den ble shaket, for å si det sånn. Tror jeg sto konstant å danset i to timer. Utrolig gøy!

 

I går var jeg på en liten reise utenfor Trondheim.  Det var skikkelig koselig.  Burger, brus og is. Da er det helg da. Eller dagen derpå. 

 

Uansett, ny uke har begynt å den starter faktisk ikke med jobb og trening, men jobb og besøk. 

Pizza, spill og venner. Kan man få det bedre?

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg