That feeling.

 

Det tar ikke lange tiden før det skjer noe endringer. Det er snakk om fremgang og hva man mestrer under treningen. Etter å fått i meg mindre mat enn vanlig, rørt meg mindre på grunn av sykdom, så er det utrolig hvor mye dette påvirker treningen. Jeg merket dette spesielt under knebøy. Der tok jeg sist 80 kg, å kjente at neste gang skulle jeg øke. Etter sykdom hadde jeg ikke mulighet til 80 kg en gang. Det var skikkelig frustrerende. Det viser bare hvor mye kosthold og trening sitter sammen. Lite inntak av mat og lite trening gir lite fremgang. Men, det gir meg bare motivasjon til å fortsette. Men, igjen så er det to uker ferie om litt, så jeg stresser ikke med å komme meg der jeg var. Nå tar jeg det helt <piano>, å tar livet med ro.

 

Har jeg lyst til å trene super hardt, så gjør jeg det. Kjenner jeg at kroppen er tung og litt lei, da tar jeg mindre øvelser og fokuserer heller på få spesifikke muskelgrupper. Det er ikke alltid like lurt å gape over alt å gjøre alle øvelsene på en og samme trening. Jeg merker i så fall litt forskjell på det selv. Er jeg utslitt etter tre øvelser, så er det noe som ikke stemmer. Det kommer selvfølgelig an på hvordan jeg har lagt opp programmet mitt. Bruker alltid å starte med baseøvelsene, men hvis jeg vet jeg ikke får trent styrke mer enn en gang i en uke, så er det fort å overdrive litt.

 

 

På fredag har jeg en avtale med en PT. Det blir spennende. Å sikkert mer som slitsomt. Men, jeg skal takle det også.

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg