To bright? I don’t care.

 

 

Sa noen blitz? 

 

Helgen var hjertelig velkommen denne gangen også, å det rare med det er at den snart er over igjen. Det er utrolig hvor fort en helg går når man hygger seg. De to siste helgene har jeg vært ute på livet i bartebyen å jeg har stor koset meg. Det har vært skikkelig vellykket. Jeg har ikke skjemt meg bort så mye med det å dra ut på byen i helgene tidligere, men heller vært med venner å sett en film og spist en bedre middag. Så variasjon er absolutt viktig.

For min del har vel også treningen vært i stor fokus. Ofte er man så sliten dagen etter en kveld på byen at man orker knapt annet enn å slappe av innendørs. Men, i dag er jeg i god form og ikke noe slappfisk. Så da får jeg helt sikkert gjort noe fornuftig. Som husarbeid, om det kan sees på som fornuftig på en hviledag.

Men, først noen nystekte rundstykker med godt pålegg. Å alene tid. Kan nesten høres ut en plan for dagen.

 

Ha en fin søndag mine lesere. Nyt når den nytes kan <3

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg