Dagene byr på overraskelser.

Dagen i dag ble ikke helt slik jeg hadde sett for meg. Å det handlet om at jeg hadde en fin plan for dagen da jeg gikk til jobb, men dagen ble fort endret. Det ble ikke noe trening med min kjære, heller ikke laks til middag og heller ingen husarbeid. Han måtte reise fra byen på grunn av jobb å det er jo greit, men litt kjipt naturligvis da han akkurat har flyttet hjem igjen. Men, jeg skal ikke klage. Det ble lasagne til middag å jeg har ellers pakket til ferie. Så ellers har jeg slappet av. Må si dagen ble super uansett.

 

 

Jeg er kanskje litt for vant med å være alene. Dagen føles ut slik den alltid har gjort. Så det er godt. Det eneste som mangler er sol og sommer. Trenger det nå når jeg skal snart ut i ferie. Må gå an å få en forskjell på følelsen av sommerferie og høstferie. Eller, hva sier du?

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg