My last weekend <3

Festival, sol, og god stemning. Det ble en av mine beste festivaler. Alt var bare så utrolig bra. Sol, kortspill og pils. Da har man det greit da.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Helt greit å nyte en fin utsikt fra denne verandaen. Det er noe med den følelsen å komme hjem å slappe av. Å nyte hvert sekund. Alt blir så mye mer hyggelig med sol og en god temperatur.

 

Nå teller jeg dager til jeg reiser til Alanya. Kan nesten ikke vente.

 

#Utihavet #Randiae #Sommer

 

-Randi Annette-

 

1 kommentar
    1. Hei du! Akuratt nå har jeg postet ett innlegg på bloggen min, om en nettside der du lett kan få sponsore til DIN blogg, helt gratis!
      Check it out!;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg