Fit for fight!!

Det var et tiltak, men så glad jeg er for at jeg kom meg av gårde. I går var jeg klar for jujitsu igjen etter å ikke trent på to uker på grunn av at jeg ble skallet til sist jeg trente. Endte opp med at hørselen forsvant noen sekunder å at jeg bare hørte susing. Så det er en stor mulighet for at det var utrolig hardt. Men, i går var jeg tilbake på matta igjen. Den følelsen av å mestre ting er så utrolig god. 

 

 

 

 

Ikke like gøy å være inne når det er så fint er vær, men må man så må man. Er skikkelig sliten for tiden så det er godt man klarer å komme seg av gårde på trening. Jeg gleder meg veldig til jeg skal begynne med styrketrening igjen i August. 

 

Hvilket treningssenter er din favoritt, å hvorfor?

 

 

#Trening #Jujitsu #Tjjk #Randiae

 

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg