Nyter lange late dager i barteby’n!

For noen flotte dager vi har hatt i det siste. Jeg må si jeg droppet å trene i går da det innebar det å trene innendørs og med GI-drakt. Jeg kunne ikke unngå å sitte ute i det fine været.

 

 

 

 

 


Matpakke som jeg laget før jeg dro. Kylling og skinke- salat.

 

 

 

Det var helt perfekt med sol, vannmelon og ludo. Det var skikkelig kos.

Det føles nesten litt merkelig å skal reise til syden snart når det er like varmt her hjemme. Men, det er ikke det samme. Jeg tar ikke ferie for å sitte igjen i denne byen uansett, Å så er det noe med det å reise bort også. Ska uansett bli godt med ferie, tenker nå jeg.

Men, først en tur i solen igjen før jeg skal på jobb om tre timers tid. 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg