Øredobbene som passer sommeren perfekt!

 

Jenta har vært på shopping! Jeg fikk jo hakeslep av å gå inne på Glitter på Solsiden. Det var jo bare rabatt. Jeg elsker dilldall og det er noe jeg bruker daglig. Det endte bare med et kjøp å det var i seg selv litt kjedelig, men jeg gjorde et kupp. Disse kostet 70,-.

 

 

 

 

 

Men, betalte bare 20,-. Det er billig det. Skummelt med tilbud på jenteting. Men, jeg er fornøyd med mitt kjøp.

 

#Glitter #Øredobber #Solsiden #dilldall #ørdobber #Randiae

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg