Alanya, here I come <3

 

 

Da er dagen kommet, å jeg skjønner ikke helt enda at jeg skal til Alanya igjen, men jeg er klar. Det er nå tre år siden jeg var der sist så det er i grunnen greit å reise tilbake. Selv om jeg kunne tenkt meg å reist en annen plass. Det er mest fordi jeg har vært der tre ganger tidligere, å da tre år på rad. Men, da blir det sikkert lenge til neste gang igjen.

 

Det er greit å vite hva man går til også. Kjenner til restauranter jeg vil besøke og kjenner til gode uteplasser. Ikke minst vet jeg at det er garantert god mat, billig mat, sol og god stemning.

Årene før har jeg reist med min søster. Det var på en måte vår greie å reise sammen. Men, denne gangen har jeg med min kjæreste. Det kjenner jeg skal bli godt. Han har flyttet hjem igjen, men har nesten ikke vært hjemme. Han har vært på reise igjennom jobben så nå skal jeg kapre han med meg.

 

Å det som er så bra er at det er utrolig mange som kommer dit en uke etter oss. Vi har fått invitasjon til å henge litt med dem også. Det blir nok mye god mat og hygge. Litt volleyball hører vel også med.
Det er bare å glede seg.

 

 

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg