En ny dag med nye muligheter.

Først og fremst, tusen takk til dere som har sendt meg lange og flotte meldinger. Det var kanskje de jeg ikke ventet å høre i fra som tok kontakt. Å det var folk jeg ikke har så mye kontakt med. Dere er noen flotte mennesker <3

 

 

 

Men, i dag er det en ny dag med nye muligheter. Å det er jo ikke feil. Dagen skal nytes med et godt selskap med nordmenn som vi har blitt kjent med her i Alanya. Først på stranden å så litt alene tid.

Godt med variasjon i hverdagen når man er på ferie også. Så må jeg og min kjære finne en flott restaurant for dagen.

 

Ha en strålende dag.

 

 

-Randi Annette-

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg