Sjarmerende Alanya.

I går skulle jeg og min kjære ute alene for å spise å for å feire. Det ble på en restaurant som ligger ca to minutter unna hotellet. Vi bor heldigvis i et området der jeg har bodd tidligere, så da er det enkelt å finne frem til gode alternativer.  Samtidig har vi også testet ut nye plasser som har vært meget  bra.

 

Her i Tyrkia er de flinke til å underholde.  De er hyggelige og de viser respekt. Jeg har hørt mye meninger om hva folk synes om tyrkere. Men, jeg kjenner ikke igjen mye av det.  Så dersom du ikke har vært i Alanya før så er det å anbefale. Første gangen jeg var her bodde vi i et området som var litt for seg selv. Men, nå som vi bor der det skjer litt så er det gøy å gå i gatene å se.

 

 

Nå skal kroppen smøres og frokosten inntas. Ha en fin dag.

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg