Dette er en av grunnene mine.

Som nevnt tidligere så synes jeg det er veldig godt å ligge på hotell. Å da spesielt i syden. Det store plusset for min del er å komme fra stranden til en seng som er dekorert og som ser bedre ut enn den sengen du forlot tidlig på morgenen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg ligger på stranden i ca fem timer om dagen å da er en god dusj etterlengtet. Å da en seng som ser  ut som bildene over. Jeg synes i så fall det er hyggelig å komme til dette synet.. Det er jo kun i syden man får sett dette.

 

Nå er det en uke igjen av ferien, å den skal nytes. En uke i syden er for lite. Det går så alt for fort. Dette skal nytes så godt som det bare kan.

 

Ønsker dere alle en flott helg.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg