Skal du på ferie uten “All inclusive” ? Da har du gode tips her.

Når jeg skulle bestille meg tur til Alanya så bestilte jeg uten “All inclusive”. Grunnen til det er at det er bedre er at man kan se andre plasser og teste ut ulike matretter. Det er greit for meg uten barn i så fall.

Jeg har variert mange ganger med å ha frokost inkludert, men i år ble det heller ikke sånn siden jeg tenkte å være litt kreativ og litt lur. Siden jeg bruker mye av Noka sine produkter hjemme, så tok jeg med meg frokosten min til Alanya.

 


Noka på tur, alltid kjekt.

 

 

 

 

 

 

En lettere yoghurt som jeg fant på en butikk her, det var alt jeg trengte. Noka mursli – karamell og sjokolade blandingen hadde jeg med selv. Den skal egentlig blandes med 1dl melk, men siden jeg liker å teste ut litt, så ble det med yoghurt. Veldig godt.

 

En ganske så god og enkel frokost. Sunn er den også. Ha en fin dag <3

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg