Min andre bursdagsfeiring i Alanya.

 

Det kom en hyggelig gjeng fra Norge på hele tretten stykker på søndag. Å samme dag ble vi invitert i bursdag. Å samme i går. Jeg kjenner til to av de tretten, så det å få en invitasjon til å komme var over all forventning.

I går fant bursdagsselskapet seg på borgen her i Alanya. Det er en utrolig flott utsikt. Å enda finere når det ble mørkere. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er mange katter som går rundt her i Alanya, men også hunder. Det er litt trist å se. Kattene er spesielt svært magre her. De tigger etter mat, men jeg gir de aldri noe. Ikke tør jeg å ta på de heller. Blir jeg klort eller at de har noe på seg som jeg ikke bør være borti så er det gjort. Jeg får heller smøre meg med tålmodighet til jeg treffer pappa sin katt og kattunge.

 

I morgen skal vi på båttur på kveldstid. Det skal være grilling på båtturen også. Det gleder jeg meg til.
Håper dere får en flott ferie selv.

 

#Alanya #Syden #sommer

 

-Randi Annette- 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg