Om jeg liker det? Tvilsomt.

Dette må være den første gangen i mitt liv at jeg sitter igjen med en følelse av at jeg ikke vil reise hjem fra ferie. Å jeg tror jeg vet hvorfor. Som regel når jeg har reist på ferie har det ofte blitt tur med venninner, å ikke med min kjæreste.  Det vil  da si at det har ikke skjedd så veldig mange ganger, men da har jeg hatt noen hjemme som venter på meg. Nå er han jo med å da kunne jeg gjerne klart enda en uke, kjenner jeg. Men, to uker er veldig greit det også.

 

 

Nå blir det ikke ferie før i høst. Det blir spennende. 

Men nå, hjemreise. 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg