Oppsummering av min sommerferie!

Nå er jeg hjem igjen å det betyr at jeg har et bra nett. Å da få jeg lastet opp bilder også. Passer meg veldig bra.

 

 

 

Her er vi på tyrkisk aften.

 

Lunsj på stranden som var himmelsk, å mer som en middag.

 

Klar for litt party.

 

 

 

 

 

 

 

Bursdag med herlige nordmenn.

 

 

 

Soling på den herlige stranden.

 

Tid for litt sminke.

 

Frukt og kjærlighet

 

 

 

Jeep-safari med denne kjekkasen 

 

 

 

 

Inne i en Moske

 

Middag etter Jeep-safari på flåter. Utrolig fint.

 

Middag på stranden. Langbord på stranden var en opplevelse for seg selv. Veldig fint. Nå er det bare å leve på minnene via bilder.

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg