Det er nesten ikke til å tro! Snart er jeg lykkeligste jenta!

Om jeg trives på denne sykkelen? Ja, det skal sies at jeg gjør. Jeg elsker det. Men, en annen ting er å se noe for seg å det å faktisk se det med egne øyne. Jeg snakker om min største drøm, så langt.

 

 

 

Her holder de på å bygge leiligheten min. Jeg kan nesten ikke vente. Det å fysisk se min leilighet. Det å peke å si, der er den. Min leilighet. For en følelse.

 

 

Jeg er en glad og fornøyd jente i kveld.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg