Ferien er over, å første arbeidsdag er kommet.

Da var det mandag å jobben kaller igjen. Det føles som en evighet siden jeg var på jobb, selv om det er snakk om kun to uker. Det er alltid godt å komme tilbake til jobb igjen etter ferie. Det er godt at alt av rutiner kommer på plass igjen. Jeg trives med avbrekk fra rutiner, men samtidig er rutiner noe jeg liker også. Nå har jeg ikke trent skikkelig på en måned heller, så det gleder jeg meg veldig til å komme i gang med igjen. Godt med litt pause og fri ifra rutiner, synes jeg.

 

Håper du har hatt en fin ferie, eller får en fin ferie dersom du ikke har hatt det enda.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg