En pause gir meg mer drivkraft.

I skrivende stund sitter jeg på et berg i korsvika å ser utover mot havet. Det er sol, varmt og fredelig. Jeg prøvde å starte dagen med å lure meg selv med å få lyst til å ta en joggetur, men så lettlurt var jeg tydeligvis ikke. Jeg har fått det til en gang, men det er en måned siden. Det å jogge er nemlig ikke noe jeg liker å gjøre. Det har kanskje dere som har fulgt bloggen min en stund fått med dere.
Jeg skal begynne å trene på et nytt senter etter hvert, å forhåpentligvis innen august. Da er det bare å begynne med de samme gamle rutinene. De har gitt meg mye fremgang så jeg kan nesten ikke vente. 

 

Bildet er i fra Mai da jeg trente med kjæresten min og to kompiser av han i Aalborg.

 

Gleder meg til å begynne å lage de gode rettene og bli inspirert. Det å lage god mat er noe av det beste jeg vet. Jeg kan nesten ikke vente. Nå er jeg klar.

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer
    1. Bladde litt nedover bloggen din og den var så fin! Du er veldig flink! Fine bilder med bra tekst! Syntes du fortjener noen av plassene på topplista istedenfor noen av de som egentlig ikke fortjener det. Det ser ut som du jobber hardt! Jaja, skal hvertfall følge med på deg fremover :))!

    2. jenniferhicks: Åh, tusen takk for utrolige fine ord. Du er kjempe snill! Jeg gjør så godt jeg kan, å det er bare å komme med ønsker. Jeg vil gjøre mitt aller beste for mine lesere. Ha en strålende dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg