Gå ikke glipp av denne mannen!

I løpet av den andre uken min i Alanya, var jeg i to bursdager. Det ble mye god mat og ikke minst kake. Når jeg kom hjem igjen til Trondheim var det også flere bursdager i vente. Jeg feiret min bestefar som ble hele 95 år gammel på søndag, å i går feiret jeg mitt søskenbarn som ble 17 år. Kort sagt, mye god mat, kaker og is i det siste. 
Å når det gjelder bestefar så er han ikke “bare” en bestefar. Om du trykker på denne linken kan du se hvem han faktisk er. Jeg er skikkelig heldig som har han som en bestefar. Han er så morsom, snill, blid og helt fantastisk. Rett igjennom, en flott mann.

 


 

Jeg er heldig.

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg