Når man går ut i fra at en avtale en avtale

Jeg hadde gledet meg som en unge til denne dagen. 1august skulle jeg begynne på igjen med treningen min. Jeg hadde fått ordnet en avtale med et treningssenter å var klar for å skrive en avtale på å trene fra 1 august til 1 desember. Jeg sa jo opp mitt tidligere abonnement på grunn av at jeg og min kjære skulle begynne å trene sammen, å da på et annet senter som var nærmere der vi bor, å ikke minst var prisene litt rimeligere.  

 

Men, når vi kom til stykket var det ikke slik vi hadde sett for oss. En misforståelse gjorde at det ikke ble noe av, å det er kjempe trist. Jeg hadde gledet meg veldig. Det er forståelig at man vil ha folk til å trene fast, men det hadde vært kjekt å kunne trent noen måneder. Litt penger inn er vel bedre enn litt mindre?

 

Uansett, det hele er en kommunikasjonssvikt.  Så begge parter er jo like “gode” her. Hadde vært perfekt å trent nært der jeg bor. Det er dager der jeg ikke orker å må ta buss til andre siden av byen for å trene. Spesielt dager jeg har fri. De dagene er hellige. 

 

Hvilke senter er du mest fornøyd med i Trondheim?

 

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg