Fotoshoot! Del 2.

Å så var del 2 her. Det var så utrolig gøy å gjøre dette. Jeg lo og jeg følte meg som et lite barn, sammen med min gode venn.

 

 

 

 

 

 

Ikke nok med det, men det å henge i trær er ikke noe jeg kan huske at jeg har gjort på mange år. Det å finne den lille lekne jenta inne i meg var utrolig deilig. Å den greinen holdt meg akkurat. Jeg tror det var like før den røk, men det hadde jo bare gjort alt utrolig morsomt.

 

 

 

 

Crazy, men leken. Det er bare å finne ungen i seg. Det må være kjedelig å aldri hente frem den, tenker nå jeg.

 

Ha en sprek og morsom helg. Å om du tenker å henge i trær, så sørg for at den er sterk nok 😉

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg