Se bildene fra min joggetur. Ja, du leste riktig!

 

Å Randi Annette sjokkerer igjen, å denne gang med det hun hater, nemlig en joggetur. Å dere kan vel se på ansiktuttrykket mitt hvor glad jeg var for det? Bildet sier mer enn tusen ord.

 

 

 

 

Men, jeg fikk på et smil å jeg var klar for å løpe. Å denne gangen med kjæresten min slik at det ble litt lettere å komme seg ut. Å ikke minst lettere å ikke gi seg så lett. Han er jo en som har spilt fotball i hele sitt liv, å jeg har jo ikke noe tempo. Målet mitt var enkelt for denne økta.

 

Mål 1: Ikke stopp mer enn tre ganger. (Jeg stoppet tre ganger sist jeg jogget, som er for en måned tilbake).

Mål 2: Ikke stopp tidligere i løypen enn sist gang.

Mål 3: Ikke sammenligne tempo med min kjære. Vær min egen konkurrent.

 

 

 

 

 Å her var jeg skikkelig langt nede i kjelleren. Eller var på vei “opp” igjen, men den følelsen og de tankene som svirret rundt i hodet var noe jeg ikke skal skrive ned her på bloggen, for å si det sånn.

 

Uansett, her er resultatet av mine mål for denne økta.

Resultat for mål 1:
Jeg stoppet kun 1 gang.

Resultat for mål 2:
Jeg stoppet et godt stykke etter der jeg stoppet sist gang.

Resultat for mål 3:
Jeg lot han få løpe raskere når han ønsket å det gjorde at jeg kjente at jeg hadde mer å gå på.

 

 

 

Jeg løp så og si den samme løypen som sist, kun at jeg avsluttet med en stor oppoverbakke, å jeg klarte å jogge opp til og med. Skikkelig stolt over det. Jeg avsluttet med 10 pushups og med 10 spensthopp.

 

 

 

 

 

 

rSLyWsyGjj

 

 

Det ble en joggetur på 2.91 km der snittfarten var 9.40 km/t og snitt tempo var 6.23 min/km. Tiden var 18 minutter og 36 sekunder.

 

Så om dette er bra eller ikke, har jeg ikke noe mening om selv, men jeg vet det var krevende for meg. Hadde vært gøy å fått motivasjon til å gjøre dette mer og oftere. Men, det er vanskelig når jeg ikke liker å jogge. Å da ikke i det hele tatt. Det er synd, men sant.

 

Uansett, jeg er godt fornøyd med dagens økt.

 #Randiae #cardio #Training

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg