En god følelse etterpå, men jeg er IKKE helt fornøyd.

 

I går fikk jeg ånden over meg å i tillegg litt motivasjon fra min kjære til å dra på en joggetur. Det var en skikkelig god følelse etterpå, men der og da et rent helvete.

 

 

 

 

Nå har jeg sett litt på kalenderen min å det er 1,5 måned siden jeg trente så hardt som jeg liker. Det å gå i fra det å trene hard styrke og jujitsu 5 ganger i uken, til å trene jujitsu en gang i uken eller ingenting har sine konsekvenser. Nå har det vært ferietid for min del siden starten på juli og det har vært skikkelig fine sommerdager der jeg heller har gått en liten tur, enn å trene innendørs. Så da sier det seg selv at kroppen forandres.

Jeg er ikke misfornøyd med hvordan jeg ser ut, men det å se hvor mye som skjer på 1,5 måned er skremmende. Man ser vel slike ting bedre selv. Jeg har brukt et målebånd for å se fremganger på en annen måte enn vekten. Fordi vekten kan fortelle hvordan det kan se ut, men ikke hvordan det faktisk er. Derfor har jeg nå tatt frem målene jeg har gjort tidligere. Det er ikke noe jeg har fulgt opp siden det var bare noe jeg tenkte var bedre å forholde seg til enn vekten. Så målene fra september til november i fjor var utrolige. Den fremgangen skal jeg få opp igjen. Men, jeg  har selv valgt å ta en liten pause, men pausen skulle ikke vare mer enn 4 uker siden jeg skulle melde meg inn i et studio igjen etter sommerferien. Men, som nevnt tidligere så var ikke avtalen slik vi hadde blitt enige om da vi kom til stykket.

 

Så nå er jeg klar for å begynne igjen å jeg skal melde meg inn i Elixia i kveld! Så da er det ingen kjære mor lenger. Nå skal jeg komme tilbake der jeg var, om ikke i bedre form. kan nesten ikke vente.

 

#Trening #Elixia #Randiae #Cardio #Fitness

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg