En kunde som har gitt meg mye igjennom mange år.

I går da jeg var på jobb kom det en kunde innom som ville snakke med meg. Jeg så at vedkommende hadde en annen frisyre enn hva jeg bruker å klippe på han, så jeg ble litt nysgjerrig på hva han ville. Da kunne han fortelle meg at han hadde nå skaffet seg en klippemaskin så han ville prøve å ha det helt kort i en periode. Han ville ikke bare slutte å gå til meg uten å si skikkelig hadet. Han kom innom å ville snakke med meg på tomannshånd. Han ville takke for alle årene han har vært kunde hos meg og han overrakte samtidig en fin pose med noe godt oppi.

 

 

 

 

 

En rødvin fra Italia kunne han friste meg med. Det var utrolig fint av han. Jeg ble glad og rørt av han. Jeg fikk en klem å jeg ønsket han tilbake om han ville det. Utrolig godt det er å bli kjent med så flotte mennesker. Jeg er heldig som har slike kunder som han. Man får som man vil. Gi god service og du får hyggelige kunder.

 

#mademyday #Frisør #Randiae #Rødvin

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg