Ut å går min 3.57km på vei til jobb.

 

 

I skrivende stund er jeg på en gåtur, å turen går til jobb. Siden jeg skal komme tilbake til der jeg var, må jeg røre mer på meg. Det er 3.57 km å gå å det er en grei start på dagen. Luften er forferdelig klam, men det regner heldigvis ikke. Det er fort gjort å bli for ivrig å gå alt for fort, men jeg kan ikke gå fortere enn jeg gjør siden jeg skal på jobb. Kjenner stølheten på forsiden av leggene og på lårene etter joggeturen jeg hadde på mandag. Deilig å være støl og stiv. Det kjente jeg ikke noe mye av da jeg trente aktivt. Med mindre når jeg byttet program. I går fikk jeg meldt meg inn i Elixia også. Gleder meg som en unge til å komme i gang

 

. -Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg