Det er enda en fighter i meg. Men, beklager kvaliteten.

 

Da var det endelig kveld å jeg kan slappe av. Har fått i meg litt mat, men trenger mer kjenner jeg. Har fått trent to ganger i dag å det begynner å ligne hvordan jeg liker det. Ikke at det å trene to ganger om dagen er noe om kommer til å skje hver dag, men kanskje en eller to ganger i uken. Jeg gikk til jobb i dag som var 3.57 km, noe som jeg synes er en grei mosjon. Godt å få frisk luft og bare la tankene få svirre litt i hodet.

Etter jeg kom hjem fra jobb fikk jeg spist en bedre middag som besto av stekt kyllingfillet med en deilig salat. Så kom jeg meg endelig av gårde på jujitsu trening. Har mistet litt motivasjonen til å trene jujitsu nå i det siste. Har trent nå i 6 år, å jeg greide målet mitt i fjor som var brunt belte. Jeg har veldig lyst til å ta 1.Dan også, (sort belte), men jeg kjenner at en pause gjorde godt.

 

 

 

Etter trening ble det en god proteinshake med smak av sjokolade. Jeg bruker den i fra Myo– Nutrition.

 

 

Beklager forferdelige bilder i form av kvalitet og i from av meg generelt. Men, det skal vel se ut som man har trent kampsport, når man har gjort det  skal det ikke?

 

#jujitsu #protein #proteinshake #kampsport  #Randiae

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg