Skrekk og gru. Dette blir tøft!

Da er jeg klar for dagens første styrketrening siden juni, å jeg kan nesten ikke vente med å komme i gang. Jeg hadde kommet i gang tidligere hadde det ikke vært for den kjipe situasjonen jeg kom opp i for en uke tilbake. Da jeg hadde en avtale som desverre ble en misforståelse. Men, det gjelder å se fremover, å nå står jeg her med den fine Cashall tightsen min og den rosa Kari Traa tshorten. Så blir ikke økten god nå så vet ikke jeg. Riktig treningstøy betyr alt for meg. Må være litt farger og ikke minst behagelig. 

 

Jeg kjenner sommerfugler i magen. Jeg er spent på formen min. Jeg skal være med på den tøffeste og hardeste styrkeøkten de har på senteret. Jobber i stasjoner i få minutter.  Type sirkel trening.  Jeg husket jeg syntes det var tøft da jeg var på topp. Så hvordan dette går får du høre mer om i kveld. 

Tvi-tvi.

#trening #styrketrening #casall #karitraa

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg