Min lange treningsdag får du her, med en treningsvideo for rompe.

 

Her sto jeg å var rimelig klar for å komme meg på trening med en Noka-milkshake. Ansiktet var mer som trøtt, men trene, det skulle jeg. Formen er ikke helt 100% heller som dere kan se, men den skal komme seg. Den kunne vært dårligere, for det har blitt litt alkohol, late dager, ferie og svært lite treninger de siste to månedene. Å det gjorde jeg rett i. Man må få være litt avslappet en gang eller to i løpet av året også. Men, nå er det fullt kjør fremover.

 

 

Sånn passe sliten etter en svart time jeg var med på. Den var ufattelig tøff. Sirkeltrening der jeg ga alt i 45 sekunder, å fikk pause på 15 sekunder. 9 ulike øvelser og dette tre runder. Det var så ille at jeg klarte såvidt å ta skikkelige pushups. Jeg måtte ta de på knærne. Å når skjedde det sist?! Ikke vet jeg. Jeg har ALDRI slitt med å klare det ved å ta de skikkelige. Så ja, jeg har mistet mye kraft. Skikkelig fortvilende, men uansett så ga jeg alt. Å det var mye øvelser som gikk på de samme muskelgruppene så da blir det til slutt tungt. Men, jeg fullførte med litt bannskap og plutselig var det over.

 

Etter jobb var det å pakke ut treningsbagen og pakke en ny. En ny runde på trening, å da med min kjære. Da ble det å teste ut litt ulike øvelser etter eget ønske for å kjenne litt på hva vi klarte. Det er skremmende hvor fort det går nedover, men samtidig går det fort opp igjen også. Heldigvis.

 

 

 

 

 

Testet ut en ny øvelse som jeg bare kom på der og da. Jeg ser jeg har litt dårlig teknikk, men det kommer deg nok fort. Den tok godt på baken i så fall. Å den skal få gjennomgå en lang stund fremover nå.

 

raAXcdyGul

 

 

Godt fornøyd med de to knall gode og harde øktene på gårsdagens trening. Nå blir det ikke å trene før mandag igjen. 4 økter på en uke er en god start. Å jeg kjenner jeg er støl over alt. Ikke en plass jeg ikke har vont. Håper det går seg til i løpet av dagen. Men, nå er jeg klar for å komme i form.

 

God helg til dere.

 

#treningsvideo #trening #trainingvideo #training #randiae #instagram #fitness

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg